Dla Uczestników
Konferencja odbędzie się 23 maja 2024 r. w formie zdalnej na platformie MS Teams. Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne.
Biorąc udział w Konferencji masz szansę zdobyć wiedzę i wysłuchać referatów na różne tematy związane z szeroko pojętym bezpieczeństwem w Interencie. Jest to także dla Ciebie niesamowita szansa na zyskanie innego spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość i na znaczące poszerzenie swojej wiedzy oraz doskonalenie swoich kompetencji.
W celu uzyskania bieżących informacji zapraszamy do odwiedzenia naszego wydarzenia na Facebooku i śledzenia wpisów!
Jeśli chcesz wziąć udział w konferencji jako słuchacz/uczestnik, wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy!
O Konferencji
Celem Konferencji jest zwiększenie świadomości na temat kluczowych kwestii związanych z cyberbezpieczeństwem, etyką w Internecie, dezinformacją oraz rolą sztucznej inteligencji w bezpieczeństwie online.
Wydarzenie to ma charakter naukowy. Pragniemy stworzyć platformę wymiany wiedzy, doświadczeń i poglądów między studentami, wykładowcami, a przedstawicielami świata biznesu oraz swobodnej prezentacji wyników badań zarówno przez studentów I i II stopnia, jak i doktorantów.
Dodatkowym celem przedsięwzięcia jest edukowanie uczestników w obszarze bezpieczeństwa informacji w Internecie.
Tematyka konferencji:
> Cyberbezpieczeństwo;
> Patologie w Interencie;
> Dezinformacja w Intenecie;
> Etyka w Internecie;
> Infodemia, fakenewsy;
> Przyszłość informacji;
> Sztuczna inteligencja a bezpieczeństwo w Internecie.
Dla Prelegentów
Warunki uczestnictwa w konferencji:
- Referentami prac mogą być studenci lub doktoranci. Współautorem referatu może być pracownik naukowy.
- Na podstawie treści przesłanych formularzy zgłoszeniowych Organizatorzy dokonają oceny proponowanych wystąpień. W związku z tym, streszczenie referatu zawarte w formularzu powinno mieć objętość minimum 1300 znaków i zawierać informacje o celach badawczych pracy oraz krótki opis metodyki wykorzystanej dla ich realizacji.
- Lista osób wraz z tytułami referatów zakwalifikowanych na Konferencję zostanie zamieszczona na jej stronie.
- Forma prezentacji jest ustna, a czas przeznaczony na nią nie może przekroczyć 15 minut. Referat wygłaszany jest w języku polskim. Dodatkowo referent może się wspomóc prezentacją multimedialną, którą należy przesłać Organizatorom do wskazanego w regulaminie terminu.
- Istnieje możliwość opublikowania pracy powstałej na bazie planowanego referatu w monografii pokonferencyjnej.
Zgłoszenia na konferencję prosimy przesyłać poprzez formularz:
W celu uzyskania dalszych informacji zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Konferencji.
Harmogram
Organizatorzy
Studenckie Koło Naukowe Architektów Informacji zostało założone w 2013 roku przy Instytucie Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa. Obecnie działamy przy Instytucie Nauk o Informacji, zrzeszając studentów kierunków: architektura informacji oraz zarządzanie informacją i publikowanie cyfrowe.
Naszym głównym celem jest poszerzanie wiedzy i umiejętności studentów w zakresie Architektury Informacji oraz dziedzin pokrewnych. Dążymy do rozwoju współpracy z innymi ośrodkami naukowymi oraz firmami związanych z naszymi kierunkami studiów.
Nasi członkowie aktywnie angażują się w organizację różnorodnych przedsięwzięć związanych z architekturą informacji, publikowaniem cyfrowym oraz zarządzaniem informacją. Chcemy inspirować przyszłych specjalistów do zgłębiania tej fascynującej dziedziny nauki.